משפט תעבורה
משפט תעבורה
פנייה לייעוץ אישי



    נהיגה בשכרות – כיצד לבחור עו"ד?

    הדין בישראל לגבי נהיגה בשכרות, קובע עונש של פסילת רישיון לתקופה מינימאלית של שנתיים.נאשמים אשר הורשעו בעבר בגין נהיגה בשכרות, עונשם יהיה פסילה של ארבע שנים לפחות. 

    נהיגה בשכרות – כיצד לבחור עו"ד?

    מדובר בעונשי מינימום, להם מחויבים בתי המשפט, למעט מקרים יוצאים מן הכלל, המצדיקים הקלה בעונש. הוגש נגדכם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות? עליכם לשכור את שירותיו של עו"ד לתעבורה, המתמחה בייצוג נאשמים בעבירה זו.

    תוכן עניינים

    עורך הדין מוכרח להיות בעל ניסיון עשיר בייצוג נאשמים בגין נהיגה בשכרות, עליו להיות ישר ומקצועי וכמובן, זמין לטיפול יסודי בתיק שלכם.

    נהיגה בשכרות – הענישה בישראל

    פקודת התעבורה קובעת עונשי מינימום לעבירה של נהיגה בשכרות. הורשע נהג בפעם הראשונה בעבירה זו, על בית המשפט לפסו את רישיון הנהיגה שלו לתקופה של מינימום שנתיים.

    היה ומדובר בהרשעה שנייה, העונש יהיה פסילה של לפחות ארבע שנים. בתי המשפט רשאים להקל בעונשו של הנאשם, במקרים חריגים בלבד ועליהם לפרט בפסק הדין, מדוע הקלו בעונש.

    במקרים בהם הסיכוי להרשעה גבוה יותר מהסיכוי לזיכוי, ימליץ עורך הדין על הסדר טיעון.

    המשמעות – הנאשם יודה בעבירה תמורת עונש מופחת. אמנם, בית המשפט אינו מחויב לקבל את הסדר הטיעון והוא רשאי לגזור על הנאשם עונש חמור יותר, אך ברובם המכריע של המקרים, בית המשפט אינו מתערב ומאשר את הסדר הטיעון עליו חתמו הצדדים.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      שלושה טיפים לבחירת עו"ד

      משהוגש נגדכם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות, אתם מוכרחים להיות מיוצגים על ידי עורך דין מן השורה הראשונה.

      כך, תקבלו ייעוץ משפטי מקצועי, אשר יבטיח את התוצאה המשפטית הטובה ביותר האפשרית, בנסיבות המקרה. כיצד תבחרו את עורך הדין לייצוג? להלן שלושת הטיפים לבחירת עו"ד:

      1. מומחה בתחום: עורך הדין חייב להיות מומחה בדיני תעבורה, אשר זהו תחום עיסוקו המרכזי בו הוא עוסק באופן שוטף.

      כמו כן, על עורך הדין להיות בעל ניסיון ספציפי בייצוג נאשמים בגין נהיגה בשכרות. כיצד תדעו אם עורך הדין, הוא מומחה לנהיגה בשכרות? הקישו את שם המשרד או עורך הדין במנוע החיפוש וקראו אודותיו.

      אם עורך הדין הוא מומחה בתחום, בעל הישגים מרשימים, שמו יופיע בפסקי דין, בכתבות, בפורומים משפטיים וכיו"ב.

      2. יושרה ומקצועיות: בחרו בעורך דין ישר והגון, אשר פועל על פי החוק ומסביר לכם את המצב המשפטי כפי שהוא, ללא הבטחות שווא.

      רק כך, תקבלו ייעוץ משפטי מקצועי ואיכותי. אם יש לכם ספק ביושרו של עורך הדין, אל תשכרו את שירותיו בשום אופן.

      3. זמינות: טיפ חשוב נוסף הוא נושא הזמינות של עורך הדין. אין די בכך כי עורך הדין הוא מומחה בתחום, עליו להיות פנוי לטפל בתיק שלכם בצורה הטובה ביותר.

      עורך דין עמוס מדי, מעכב את הטיפול בתיק ולעיתים קרובות, התוצאה המשפטית מאכזבת. אם הבחנתם כי עורך הדין עמוס מדי, פנו לעורך דין מקצועי אחר, אשר יכול לתת לכם את הטיפול המשפטי הראוי.

      זיכוי בעבירה של נהיגה בשכרות

      בתי המשפט בארץ, נוטים להחמיר עם המורשעים בגין נהיגה בשכרות. המטרה היא כמובן להרתיע מפני עבירה חוזרת ולשמור על בטחון הציבור.

      עם זאת, חשוב לדעת כי כתבי אישום רבים המוגשים נגד נהגים בגין נהיגה בשכרות, מסתיימים בזיכוי. כך למשל, כאשר עורך הדין מוכיח כי בדיקת הינשוף שנעשתה לנהג, לא הייתה תקינה.

      כאשר כתב האישום מבוסס על תוצאות הבדיקה, לא נותר לבית המשפט, אלא לזכות את הנאשם מן העבירה.

      הוגש נגדכם כתב אישום בגין נהיגה בשכרות? עליכם לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות דרכים מקצועי לתעבורה, אשר ייצג אתכם בהליך המשפטי.

      על מנת להגיע לתוצאה המשפטית הטובה ביותר, בחרו בקפידה את עורך הדין. וודאו כי הוא מומחה בייצוג נאשמים בגין נהיגה בשכרות וכי הוא ישר, מקצועי וזמין לטפל בכם.

      *אין באמור לעיל ובאתר משפט תעבורה – Trafficlaw משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי. כל המסתמך על האמור באתר משפט תעבורה עושה זאת באחריותו המלאה ועל דעת עצמו בלבד!

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8041969 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף